سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تأکید بر ضرورت جذب جوانان مومن و انقلابی به حوزه، گفت: بی شک جذب جوانان مهذب و انقلابی می تواند در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه جلسه شورای حوزه استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه و رئيس شورای حوزه علمیه استان و همچنین اعضای شورای، در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار خواهد شد گفت: در این جلسه گزارش های حوزه فعالیتی و مالی ارائه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه آخرین جلسه شورای مدیران مدارس علمیه استان لرستان، روز شنبه ۲۱ اسفند ماه، با حضور مدیر و معاونان حوزه استان، در مدرسه علمیه رضویه خرم آباد برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این جلسه نیز  پیشنهادات و راهکارهای اعضای جلسه به ویژه مدیران مدارس راهکارهای حذب حداکثری علاقمندان مهذب و مستعد برای ورود به مدارس علمیه بررسی و تبیین خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تأکید ضرورت جذب جوانان مومن و انقلابی به حوزه، خاطرنشان کرد: بی شک جذب جوانان مهذب و انقلابی می تواند در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در جامعه اثرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان گفت: در جلسه شورای مدیران مدارس علمیه استان لرستان، راهکارهای پیشگیری از ناهنجاری ها، در میان طلاب و مدارس، بررسی و تبیین می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha