جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه /حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه در دنیای امروز توطئه های دشمن در حال گسترش است به‌ویژه از طریق فضای مجازی سعی در تضعیف اعتقادات دارند، گفت: تمسک و توسل به قرآن ما را از توطئه ها و لغزش ها حفظ و نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، صبح امروز در جمع داوران تجوید قرآن کریم، در سالن همایش های مجتمع امام علی(ع) یزد اظهار کرد: جایگاه قرآن برکسی پوشیده نیست به طوری که حضرت فاطمه(س) می فرمایند: از دنیای شما سه چیز محبوب من است و یکی از این موارد را تلاوت قرآن ذکر کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه خود قرآن کریم بسیار مهم و ارزشمند می باشد افزود: داوری و قضاوت در مسابقات قرآن، اصلی مهم است که توجه ویژه ای لازم دارد.

وی با اشاره به فرموده پیامبر(ص) اگر کسی برای خدا و آشنایی با دین قرآن بخواند ثوابی که به فرشتگان و انبیا داده می‌شود، به او نیز داده می‌شود که این بشارت بزرگی است، ابراز داشت: هر چقدر به قرآن و معنویت نزدیک شویم زندگی ما الهی و خدایی خواهد شد و قطعاً می توانیم جامعه و افراد را در پرتو قرآن کریم حفاظت کنیم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی در پایان با بیان اینکه در دنیای امروز توطئه های دشمن در حال گسترش است به‌ویژه از طریق فضای مجازی سعی در تضعیف اعتقادات دارند، افزود: تمسک و توسل به قرآن ما را از توطئه ها و لغزش ها حفظ و نقشه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha