شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه قزوین

حوزه/ کنگره ملی طلبه شهید رقیه رضایی، به میزبانی شهر قزوین و با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی، جمعی از روحانیون شاخص استانی و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه قزوین، در کنگره ملی طلبه شهیده طلبه رقیه رضایی(شهید شاخص سال ۱۳۹۵ بسیج) که پیش از ظهر امروزدرسالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) برگزارشد، به نقش بانوان در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران وهشت سال دفاع مقدس صحنه ای بود که در این دوران یکی از تابناک ترین جلوه های ایثار و شهادت را در تاریخ ثبت نمود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: زنانی که برای اقامه عدل و داد، جگر گوشه هایشان را به میدان شهدات می فرستادند و از شهادت آنها ابایی نداشتند، در صحنه دفاع از کیان نظام اسلامی نیز، پاسدار خون شهدا و پرستار راوی زخم های شان ماندند.

وی ادامه داد: بی شک خون پاک بیش از 7 هزار شهیده  در دامن این وطن، سند وفاداری دختران و زنان پاک اندیش این مرز و بوم به اسلام است.

سردار شاهرخی در پایان گفت: برگزاری این همایش در حقیقت پاسداشت طلایه داران این جنبش زینبی(س) است که تلاش ناچیز برای ادای دینی بزرگ به  مظهر زنان شهید همیشه جاوید تاریخ معاصر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha