جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: برای رفع معضلات و مشکلات فرهنگی باید با انجام درست و اصولی برنامه ریزی های هدفمند و منسجم اصول دقیق و کارشناسی ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در جلسه فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه باید با همت جهادی، اخلاص و فداکاری در جهت رفع معضلات فرهنگی اقدام شود، اظهار داشت: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و معضلات فرهنگی باید فرهنگ مناسب برای جایگزین نمودن فرهنگ های غلط صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از گرفتاری ها و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در فرهنگ دارد تصریح کرد: برای کاهش و رفع معضلات فرهنگی باید همه متولیان دین و فرهنگ، اصحاب رسانه و فعالان این عرصه پای کار بیایند و با اتخاذ تصمیمات اصولی در راستای فرهنگ سازی ارزش ها در جامعه قدم بردارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته درخت کاری و منابع طبیعی و لزوم جلب مشارکت مردمی برای حفاظت و صیانت از عرصه های طبیعی و جنگلی، خاطر نشان کرد: روند جلوگیری از تخریب محیط زیست و نگهداری از اراضی ملی و جنگلی و همچنین توسعه فضای سبز باید با حضور گسترده مردم در این عرصه به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با اشاره به اینکه با فرهنگ سازی و جلب مشارکت عمومی مردم در سالهای اخیر کمک های مردمی به جشن نیکوکاری شتاب گرفته است گفت: در بسیاری از موضوعات باید با جلب اعتماد مردمی زمینه فرهنگ عمومی را برای مشارکت فراهم نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha