پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نیروهای انقلابی بحرین

حوزه/ نیروهای انقلابی بحرین در سالگرد اشغالگری رژیم آل سعود در بحرین که با ۱۴ مارس، روز محاکمه آیت الله قاسم مصادف شده است، شعار خود را با عنوان "مقاومت" به همراه تصویر آیت الله عیسی قاسم منتشر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای انقلابی بحرین در سالگرد اشغالگری رژیم آل سعود در بحرین که با 14 مارس، روز محاکمه آیت الله قاسم مصادف شده است، شعار یکپارچه خود را در خصوص فعالیت های انقلابی مشترک با عنوان "مقاومت" به همراه تصویر آیت الله عیسی قاسم منتشر کرده است.

نیروهای انقلابی بحرین که مشتمل بر جریان وفاء اسلامی، ائتلاف جوانان14فوریه، جنبش آزادی و دموکراسی (حق)، جنبش رهایی، جنبش آزادگان بحرین است در شعار خود بر تمسک بر گزینه " مقاومت قانونی" و مقابله با جنایت های برنامه ریزی شده که هویت ساکنین اصلی بحرین را هدف گرفته، تاکید کردند.

شایان ذکر است که نیروهای زرهی "الجزیره" وابسته به عربستان 14 مارس 2011میلادی برای مشارکت در سرکوب انقلاب بحرین که از 14 فوریه همان سال آغاز شد و با تجمع گسترده مردم در میدان "اللؤلؤه" به اوج خود رسید، وارد بحرین شد.

در این سال نیروهای آل سعود و آل خلیفه به تجمع کنندگان هجوم بردند و آن ها را هدف قرار دادند و تعدادی از آن ها را کشته و برخی را زخمی کردند. همچنین بنای میدان "اللؤلؤه" که نماد انقلاب بحرین بود را ویران کردند. نیروهای رژیم بحرین، عربستان و امارات تا امروز در این مکان اردوگاه نظامی برقرار کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha