جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وب‌سایت راه اندازی «اول من را ثبت نام کن» به هدف مبارزه با اسلام‌هراسی

حوزه/به گفته شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) وب‌سایتی به نام «اول من را ثبت نام کن» راه اندازی شده تا مردم آمریکا همگی بتوانند به جنبش مبارزه با اسلام‌هراسی بپیوندند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از هافینگتون پست، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) یک سازمان اصلی حامی مسلمانان در آمریکا روز دوشنبه وب‌سایتی برای مردم آمریکا راه اندازی کرده است و هر کس تمایل داشته باشد می‌تواند با ثبت نام در این وب‌سایت به جنبش مبارزه با اسلام‌هراسی بپیوندند.

این وب‌سایت که «اول من را ثبت نام کن» نام گذاری شده است اشاره به پیشنهاد نژادپرستانه و اسلام‌هراسانه کمپین انتخاباتی ترامپ در رابطه با ثبت نام مسلمانان در آمریکا دارد.

سایت «اول من را ثبت نام کن» تمامی مردم آمریکا را در مسئله مبارزه با اسلام‌هراسی بسیج خواهد کرد. کسانی که در این وب‌سایت ثبت نام کنند هشدارهای دائمی از سوی کایر دریافت کرده و دعوت به مشارکت در فعالیت‌های جمعی برای ارتقای آزادی مذهبی و حقوق مدنی خواهند شد. به علاوه کالاهایی برای فروش در این سایت گذاشته شده و این سایت با شبکه‌های اجتماعی نمایندگان و فعالان نیز مرتبط خواهد بود.

کوری سیلر مدیر شاخه ضداسلام‌هراسی کایر در این باره به خبرنگاران گفت: هرچند فرمان اجرایی منع ورود مسلمانان و پناهندگان به آمریکا آن چیزی که ابتدا ترامپ قولش را داده بود و بر مبنای آن به ریاست جمهوری رسید نیست اما هدفش در راستای همان طرح قرار دارد و به زودی به مسئله ثبت نام مسلمانان در آمریکا خواهد رسید.

وی افزود: هدف از راه اندازی سایت این بود که تک تک مردم را به عنوان بخشی از یک جنبش به حرکت دربیاوریم

در پی امضای دوباره فرمان اجرایی اصلاح شده، منع ورود مسلمانان از 6 کشور مسلمان ایران، سوریه، سومالی، لیبی، سودان و یمن به آمریکا توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، موج دوباره‌ای از انتقادات علیه نظام سیاسی این کشور به راه افتاد.

در فرمان جدید کشور عراق از میان 7 کشوری که قبلا شامل دستور اجرایی منع ورود مسلمانان می‌شدند حذف شده است.

علی‌رغم تغییرات ظاهری، این فرمان همچنان در راستای جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا به تصویب رسیده و بسیاری از مسلمانان و فعالان مدنی آن را جلوه واضح اسلام‌هراسی دولت آمریکا دانسته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha