جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که حوزه، امروز بیش از هر زمان دیگری به تفکر انقلابی نیاز دارد، گفت: مردم کشورمان هر گاه احساس کنند که انقلاب و آرمان های آن در خطر است، با اقتدار در برابر دشمنان می ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، شب گذشته در همایش بصیرتی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که در محل سالن شبستان امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، ترویج تفکر انقلابی در حوزه های علمیه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به  تفکر انقلابی در حوزه های علمیه نیاز داریم.

وی با بیان این که انقلابی بودن حوزه های علمیه و حوزویان، همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: باید در این زمینه تلاش بیشتری نماییم تا شاهد تحقق وعده های ولی فقیه در این زمینه باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته همواره با بحران ها و فتنه های مختلفی رو به رو بوده که با هوشیاری و بصیرت بالای مردم این فتنه ها خنثی شد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه باید انقلابی بماند؛ و این مهم بدان معنی است که  هم اکنون حوزه علمیه انقلابی بوده و انقلاب اسلامی نیز از حوزه های علمیه نشأت گرفته است و این فرمایش معظم له به این معنا است که  برای حوزه ها توطئه هایی از سوی دشمن انجام می شود تا انقلابی ماندن حوزه ها را تحت الشعاع خود قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: امروز باید مثل همیشه بصیرت وهوشیاری خودمان را حفظ نموده ، چرا که انقلاب اسلامی به دل های مجاهدین و اهل بصیرت رسیده است.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی خاططرنشان کرد: روحانیت امروز نمی تواند نسبت به عرصه های مختلف بی تفاوت باشد و در آستانه انتخابات سال آینده باید حضور جدی در عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha