جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش ملی فضای مجازی پاک

حوزه/ مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی فضای مجازی پاک صبح امروز در سالن همایش های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمن سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران و شرکت کنندگان در این همایش و به خصوص نمایشگاه فضای مجازی پاک ابراز داشت: بی شک این برنامه ها و تلاش های ارزنده در راستای بهبود فضای مجازی کشور تاثیرگذار است و از این طریق می توان به تجربه های خوبی در این باره دست یافت.

وی افزود: پیام این همایش و نمایشگاه که مورد استقبال اساتید و نخبگان حوزوی و دانشگاهی نیز قرار گرفته این است که فضای مجازی نیازمند توجه و اهتمام بیشتری از سوی مسئولان و دست اندرکاران امور است.

حجت الاسلام و المسلمن سعید روستا آزاد خاطرنشان کرد: البته به اندازه اهمیت این مساله در زندگی امروز به خصوص در رابطه با نسل جوان، به نظر می رسد که هنوز متولیان و تصمیم گیران فرهنگی به اهمیت و حساسیت آن واقف نشده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: این در حالی است که ما می بینیم جبهه کفر و استکبار جهانی و نیز وهابیت تکفیری نهایت استفاده را از فضای مجازی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود می برد و در این راستا به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی و براندازی انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در همین سال ها مشاهده می کردیم که بسیاری از یارگیری های داعش و گروه های تکفیری از طریق همین فضای مجازی صورت می گرفت و آن ها در این بستر موفقیت هایی هم در این راستای داشتند و این موضوع نشان می دهد که ما نیز باید فعالانه وارد شده و به خصوص به تولید محتوای مناسب برای عرضه در فضای مجازی اهتمام ویژه تری داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha