جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس خامه یار

حوزه/ آشنایی با ظرفیت های عظیم فرهنگی و مجموعه های علمی و تخصصی در شهر قم، می تواند نقشه راه نمایندگان اعزامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، عباس خامه یار، در دیدار کارکنان و رایزنان فرهنگی این سازمان با معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) گفت: متولی امور فرهنگی در خارج از کشور در پیام رسانی حوزه های مختلف دینی و هنری و فرهنگی به عهده نمایندگان این سازمان است.
خامه یار افزود: این سازمان با 83 نمایندگی فعال در 63 کشور جهان، فعالیت ادبی، هنری، فرهنگی و دینی دارد و معرفی ابعاد فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور به صورت مستمر در حال انجام است.
معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: اعزام مبلغ در ماه های محرم، صفر و ماه مبارک رمضان نیز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت مستمر انجام می شود و تمامی نمایندگانی که به عنوان رایزن فرهنگی اعزام می شوند، قبل از اعزام، دوره های عملی و نظری را سپری می کنند.
وی اظهار داشت: آشنایی با ظرفیت های عظیم فرهنگی و مجموعه های علمی و تخصصی در شهر قم می تواند نقشه راه نمایندگان اعزامی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی باشد تا بتوانند در معرفی دین اسلام و ابعاد فرهنگی جمهوری اسلامی موفق عمل کنند.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha