شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به گستاخی های رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ که جز بلوف زدن کاری نکرده است، چگونه می خواهد تهدیدی برای ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله احمد بهشتی، صبح امروز در دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا، گفت: ترامپ با کاغذ پاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا، مشکلی از خودش را رفع نمی کند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا که جز بلوف زدن کاری نکرده است، چگونه می خواهد تهدیدی برای ایران باشد.

وی در ادامه با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، افزود: امام(ره) فرمودند، هاشمی زنده است، چرا که انقلاب زنده است، و همچنین مقام معظم رهبری فرمود: هیچ کس برای من هاشمی نمی شود.

وی با بیان این که شخصیت های کلیدی نظام هر کدام با عبارتی رسا از آیت الله هاشمی تجلیل کردند، گفت: تحصیل علم، قرآن پژوهشی و صبوری در مقابل ناملایمات، از ویژگی های برجسته آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی، همواره به بحث قرآن پژوهی می پرداختند، خاطرنشان کرد: ایشان فقط شاگرد فقه و اصول امام خمینی(ره) نبود، بلکه فراتر از آن، صحابی صادق و صابر امام راحل محسوب می شد و از این رو تمام عناصری که بعد از ارتحال، برای ایشان بکار برده شد، به حق بود.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت، گفت: رهبری همواره با چهره ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می کرد.

آیت الله بهشتی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92، گفت: اگر آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات تأیید نشد، می گوید آن شب راحت تر خوابیدم؛ غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبود، بلکه برای رضای خدا کار می کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی هم دانشمند بود و هم مرد عمل، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت و ما باید کاری که او برای امیر کبیر کرد، برای خودش انجام دهیم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مردم رفسنجان IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    0 0
    متشکریم از حضرت آیت الله بهشتی