شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام صدوق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدوق با توجه به این که رسانه منبر جدید است، گفت: امروز فیلم، مستند، اخبار و ...، یک منبر است که بیست و چهار ساعته بر روی مغز و افکار جامعه تاثیر می گذارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مسعود صدوق، در نخستین دوره تبلیغ اجتهادی ویژه خواهران که به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، در مدرسه علمیه نرجس(س) برگزار شد، گفت: با توجه به این که بانوان در دیدگاه اسلام متولی عواطف هستند باید در جامعه اسلامی زیبا شناسی را ایجاد کنند.

این استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به اینکه رسانه آیینه تمدن هاست، افزود: بانوان باید به جنگ با زیباشناسی غربی بروند و توطئه زیبا شناسی و مصرف گرایی غربی را رو کند.

حجت الاسلام والمسلمین صدوق با توجه به اینکه رسانه منبر جدید است، گفت: امروز فیلم، مستند، اخبار و ...، یک منبر است که بیست و چهار ساعته بر روی مغز و افکار جامعه تاثیر می گذارد.

وی با تاکید بر این که باید با تولید فیلم، مستندات، افشاگری و اخباری که به بشر می دهید، برهنگی و بی عاطفگی غرب را به جامعه جهانی نشان داد، ابراز داشت: امروز با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، ایجاد انقلاب فرهنگی لازمه همه نهادهای فعال در این عرصه است.

حجت الاسلام و المسلمین صدوق در پایان با بیان اینکه ولایت جامعه زنان ما به وجود و سیادت حضرت زهرا(س) بر می گردد، تاکید کرد: جامعه حوزوی زنان باید برای تولید و معرفی زیبایی اسلامی تلاش بیشتری را در جامعه جهانی داشته باشند.

گفتنی است، نخستین دوره سلسله نشست های تخصصی تبلیغ اجتهادی به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان و با همکاری دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی، باشگاه فکر و اندیشه انقلاب اسلامی، کانون فرهنگی تبلیغی طلاب مشهد، دانشگاه فردوسی و شهرداری مشهد، ویژه نخبگان تبلیغی، مدیران عرصه تبلیغ، گروه های علمی تبلیغی و نخبگان فرهنگی از 15 تا 19 اسفند برگزار می شود.

لازم به ذکر است، نخستین سلسله نشست های تبلیغ اجتهادی ویژه مبلغان خواهر از دیروز در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) آغاز شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha