پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ استاد حوزه گفت: در حال حاضر مردم بحرین یک خواسته بیشتر ندارد و آن، توجه به حقوق آنها است؛ رژیم بحرین بداند با مردم انقلابی و علما نمی تواند بجنگد، راه چاره توجه به نظرات ملت خود است.

آیت الله محسن فقیهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکوم کردن حرکت  ظالمانه رژیم بحرین در دستگیری شیخ عیسی قاسم، گفت: اساسا بقاء و دوام هر کشوری به رأی مردم است و اگر مردم هر کشوری خواسته ومطالبه ای داشته باشند؛ لازم است دولت ها و رژیم ها به آن توجه کرده و آن را برآورده کنند.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: در حال حاضر مردم بحرین یک خواسته بیشتر ندارد و آن، توجه به حقوق آنها است که از سوی رژیم بحرین نادیده گرفته شده و  با چوب و چماق به جان مردم و علما افتاده اند، نمی خواهند مردم به خواسته به حق خود برسند.

استاد حوزه ابراز داشت: اکثریت مردم بحرین به طرفداری از علما که برای گرفتن حقوق اولیه آنها به پا خاسته اند، حرکتی انجام داده اند و به دنبال زندگی سالم و بدون دغدغه اند این زندگی سالم حقوقی دارد  و آنها به دنبال حقوق خود می باشند. 

آیت الله فقیهی گفت: حرکت مردم، بحرین قیام علیه نظام و حکومت نیست،  به دنبال راه اندازی انقلاب نیستند تا دودمان رژیم برچیده شود که اگر رژیم به نظرات مردم خود توجه نکند دیر یا زود این قضیه اتفاق خواهد افتاد.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: شیخ عیسی قاسم به نمایندگی از مردم وارد میدان شده و خواسته نظرات به حق مردم را به گوش رژیم برساند،آنها باحمایت غرب و عربستان اجازه نداند و رژیم فکر می کند هر دولتی حمایت غرب را داشته باشد مشکل آن حل می شود اگر این طوری بود که رژیم شاهنشاهی با قدمت 2هزار و 500 سال درایران باقی می ماند؟ پس چرا باقی نماند؟ چون توجه به خواسته ملت و علمای خود نکرده است.

استاد حوزه ابراز داشت: رژیم بحرین بداند با مردم انقلابی و علما نمی تواند بجنگد، راه چاره توجه به نظرات ملت خود است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha