پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا فائق رستمی -نماینده کردستان در مجلس خبرگان

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و هم زبانی هستیم تا اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و مجلس خبرگان نیز در این مورد نقش اساسی بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، ماموستا فائق رستمی، عصر امروز در نطق پیش از دستور خود در اجلاس دوم پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از رهبر معظم انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حفظ و صیانت از دولت اسلامی را منوط به نظارت ولی فقیه می دانیم و مجلس خبرگان رهبری رکن اساسی نظام می باشد که برای تحقق بخشیدن به این صیانت نقش اساسی دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مجلس خبرگان، مظهر حضور مردم و مردم سالاری دینی در جامعه امروز است و دنیای امروز چشم به این مجلس دوخته، چون می داند در راه اسلام استقامت می کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و هم زبانی هستیم تا اقتدار جمهوری اسلامی را حفظ کرده و مجلس خبرگان نیز در این مورد نقش اساسی بر عهده دارد.

ماموستا رستمی با اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان و به کار بردن واژه «خطه فرهنگ و علم» از جانب ایشان، تصریح کرد: مردم این خطه به انقلاب اسلامی پایبند هستند، البته دولت باید با پرداختن به مسائل عمرانی مناطق مرزی این استان و دیگر مناطق محروم به عهد خود با مردم وفا کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به محرومیت های مناطق مرزی و ظرفیت های عظیم این استان، گفت: کردستان جاده های غیر استاندارد زیادی دارد که سالانه بر اثر تصادف افراد زیادی کشته می شوند. بیکاری در میان جوانان و خانواده ها زیاد است و کول بری در میان برخی از آنان وجود دارد که باید از سوی دولت تدبیری برای رفع این مشکلات اندیشیده شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha