جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی

حوزه/ رژیم بحرین شاگرد و جنود فرعون است و این شاگردان درممالک خود همانند استاد خود عمل می کنند و عمل هم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه رژیم آل بحرین در دستگیری و محاکمه شیخ عیسی قاسم گفت: عالمان دینی همیشه درطول تاریخ برای احیاء جامعه، در مسیر علم، کمال و معنویت بوده اند این مسیر و سنت آنها می باشد و اتفاقی است که برای حکومت ها ارزشمند  است .

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء افزود: اگر نظام های سیاسی از عالمان و فرزانگان دینی بهره ببرند و سخنان و رهنمودهای آنان را در تقویت مجتمع ها بکار گیرند، قطعا این جامعه رشد پیدا خواهد کرد.

این استاد حوزه گفت: اگر علما را از جامعه خود خارج کنند، جامعه جاهلی خواهد شد  چون عالمان دینی همواره خیر و سلاح مردم و حکومت را خواسته اند و هدف آنها غیر این هم نبوده است.

وی ابراز داشت: آیت الله شیخ عیسی قاسم هم یکی از عالمان و فرهیختگان برجسته است و تنها هدف او تقویت جامعه آرمانی و سالم بوده و غیر این خواسته ای نداشته  و حرکت این عالم برجسته فرصتی برای حکومت بحرین است، اگر عاقل باشند و صلاح کشور را  بخواهند، رهنمودهای شیخ عیسی را مورد توجه قرار خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی آملی عنوان کرد: برخی زمامداران در اولین اقدام برای ترویج فساد و ظلم، همه عالمان و فرهیختگان دینی را از کشور بیرون و با آنها به شکل های مختلف مبارزه می کنند.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء افزود: این حرکت رژیم مانند حرکت فرعون در مقابله با پیروان حضرت موسی است، برای ترویج ظلم، حضرت موسی و پیروان او را را اخراج و با آنها مقابله کردند، رژیم بحرین  این سنت فرعونیان را به ارث برده است.

این استاد حوزه گفت: در حقیقت رژیم بحرین  شاگرد و جنود فرعون است و این شاگردان درممالک خود همانند استاد خود عمل می کنند و عمل هم کردند.

وی ابراز داشت: حوزه های علمیه رسالت دارند، برنامه و اهداف دشمنان را تبیین کنند، در جامعه بین المللی و داخلی روشنگری نمایند و راه را برای رشد جامعه آماده کرده و تلاش کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha