پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین امان نریمانی-نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بر ضرورت توجه ویژه به امر اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری تاکید کرد و خواستار تشکیل «معاونت جوانان و اقتصاد مقاومتی» در دولت شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین امان نریمانی، به عنوان نخستین ناطق پیش از دستور جلسه صبح روز دوم اجلاس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به ضرورت اشتغال جوانان، پیشنهاد داد: معاونتی تحت عنوان «جوانان و اقتصاد مقاومتی» در قوه مجریه تشکیل شود تا به این امر مهم بپردازد و با مدیریت صحیح، از فارغ التحصیلان رشته های مختلف، در بخش های صنعت، کشاورزی و تولید استفاده مناسب شود.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این معاونت هم از سرمایه عظیم جوانان و دانش بومی به طور شایسته بهره برداری می شود و هم از خروج و مهاجرت نخبگان و جوانان تحصیلکرده جلوگیری خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه در خبرگان رهبری در ادامه به جایگاه ویژه مجلس خبرگان در نظام جمهوری اسلامی اشاره و بر ضرورت تقویت این جایگاه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان به عنوان نمایندگان مردم باید با آنان ارتباط قوی داشته باشند و ضرورت تقویت بیش از پیش این ارتباط امروز بیش از پیش احساس می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در پایان بر ضرورت توجه به توسعه همه جانبه و محرومیت زدایی از این استان تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha