جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، مدیریت مبتنی بر فقاهت را به روز، پویا و کارآمد توصیف کرد و گفت: با نیمی از اسلام و نیمی از غرب، نمی توان کشور را به صورت صحیح اداره کرد، لذا باید کاملاً در چارچوب موازین و دستورات دین عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در روز دوم اجلاسیه خبرگان رهبری، با اشاره به این که انقلاب اسلامی کار آمد بوده و ملت را از خفت نجات داد و به بالندگی و عظمت رساند، گفت: فقاهت آن چنان قدرت مدیریت دارد که شعاع مقاومت بسیجان و سربازان اسلام در اقصی نقاط جهان از بندر طارق گرفته تا باب المندب و از دریای آزاد گرفته تا تنگه هرمز کشانده شده است و آنچنان توانمندی را در ملت ایجاد کرده که پهپاد پیشرفته آمریکایی را در کویر کاشمر به زمین می نشاند و در دل شب ناو های انگلیسی خبیث را مانند عقاب به چنگال می گیرد .

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مدیریت ولایت در انقلاب اسلامی آنچنان رشد کرده که در صنعت، هوا  فضا، پزشکی، امنیتی و دفاعی، و ... کشور رشد حیرت آور کرده است.

وی در ادامه به برخی مشکلات کشور اشاره و اظهار کرد: اختلاس ها، دزدی، رشوه و فساد اقتصادی فضای کشور را آلوده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بر ضرورت جذب افراد متعهد و متخصص در دستگاه ها و نهادها تاکید کرد و گفت: گاهی معیارهای استخدام و گزینش رعایت نمیشود و هرکس جز حزب و باند باشد به کار گرفته می شود که این فساد آور است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: با نیمی از اسلام و نیمی از غرب، نمی توان کشور را به صورت صحیح اداره کرد، لذا باید کاملاً در چارچوب موازین و دستورات دین عمل کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha