پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، در اجلاس خبرگان رهبری گفت: شورای عالی فضای مجازی باید با راه اندازی شبکه ملی اینترنت و موتورهای جستجوگر داخلی، از فرصت فضای مجازی برای تبلیغ اسلام ناب و انتشار پیام های انقلاب بهره برداری کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در دومین روز اجلاسیه خبرگان رهبری در تهران، با اشاره به فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی، گفت: فضای مجازی در زندگی امروز مردم بسیار ورود کرده و سبب تغییر ذائقه مردم و متزلزل کردن بنیان های اعتقادی و خانوادگی و ضربه زدن به اسلام ناب شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: برای استفاده از فرصت فضای مجازی و مقابله با تهدیدات آن باید راهبردهای مقام معظم رهبری در این عرصه پایه راهبردهای مسئولین ذی ربط قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مسئولین باید مسئله فضای مجازی را به دور از رویکردهای حزبی و جناحی، مسئله ای ملی بدانند و مصوبه هایی منطبق با راهبردها و توصیه های رهبر معظم انقلاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: شورای عالی فضای مجازی باید با راه اندازی شبکه ملی اینترنت  و موتورهای جستجوگر داخلی و همچنین وضع قوانین حمایتی، از فرصت های فضای مجازی برای تبلیغ اسلام ناب و انتشار پیام های انقلاب اسلامی بهره برداری کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی همچنین به وجود آوردن فضای امن در اینترنت و جلوگیری از گسترش فیلتر شکن ها و دسترسی آسان به  آنها را از دیگر راهکارهای استفاده از فرصت ها و مقابله با تهدایدات فضای مجازی برشمرد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: کمیسیون اجتماعی سیاسی مجلس خبرگان مسئله فضای مجازی را از ابتدای این دوره در دستور کار قرار داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیکاری، رکود، گرانی و افزایش فاصله طبقاتی را اموری دانست که خبرگان ملت نمی توانند به راحتی از کنار آنها عبور کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: متأسفانه اقداماتی در کشور رخ می دهد که در جهت اقتصاد مقاومتی نبوده و فساد اقتصادی را افزایش می دهد. برای مثال افزایش نقدینگی، تعطیلی بنگاه های اقتصادی، واردات بی رویه چون واردات اتومبیل های لوکس و لوازم آرایش، پدیده حقوق های نجومی و سوء استفاده های مالی از مواردی است که قلب مردم را جریحه دار کرده و اعتماد عمومی را کاهش می دهد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha