پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین تاکید کردند: اوضاع کشور جز با قیام و شهادت اصلاح نمی شود و اکنون فرصتی استثنایی برای تحقق خواسته ها دست داده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ملت با حضور استثنایی در تظاهرات ها از فردا تا شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم روزها و شبهایی تاریخی خلق کنند. اوضاع کشور جز با قیام و شهادت اصلاح نمی شود و اکنون فرصتی استثنایی برای تحقق خواسته ها دست داده است. ترجمه متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

(قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَى وَفُرَادَى).

این فرمایش الهی ست که "ان تقوموا لله" در راه خدا بپاخیزید ، این همان کلید پیروزی است که خداوند از طریق انبیاء و رسل و اولياء و مصلحان ما را به آن سفارش نموده است.

اصلاح کشورها و ملتها بدون قيام و شهادت در راه خدا امكان پذیر نیست.

اى فرزندان برومند اين مرز و بوم ، شمايي كه در پی تحقق حق و عدالت و عزت و کرامت دین و وطن هستید ، امروز روز شما است و فرصتی بزرگ برای تحقق خواسته هایتان، پس در راه خدا بپاخیزید که مورد رحمت الهی خواهید بود.

از ملت مومن که توکلشان به خداست و به راستی وعده الهی ایمان دارند، خواستاریم از روز 9 مارس (پنجشنبه 19 اسفند) تا 14 مارس (24 اسفند)  روزها و شبهای تاریخی از عزت و صلابت بسازند و با حضور در تظاهراتهای استثنایی و عظیم تحت عناوین " به خانه ها باز نخواهیم گشت" و "دفاع تا پای جان" ، همگی صفحه ای درخشان در دفاع از دین، وطن، عزت و کرامت و مقاومت در برابر ظلم و دشمنی و تجاوز ایجاد نماییم.

﴿ومن يخرج من بيته مهاجراً الى الله ورسوله ثم يدركه الموت فقد وقع أجره على الله﴾

علمای بحرين

9 جمادى الآخرة ١٤٣٨هـ

8 مارس ٢٠١٧م

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha