شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

حوزه/ ۱۲ فروردین، جایگاه خاصی در فرهنگ ایرانیان دارد چون روز دستاورد اسلامیت و جمهوریت به رهبری فردی روحانی، مبارز، مجاهد وفقیه حضرت امام راحل(ره) بوده است

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به روز12 فروردین و ضمن گرامیداشت این روز گفت: در روز12 فروردین  ملت ایران بعد از سالها رنج، درد، تبعید، شکنجه شاهد به ثمر نشستن انقلاب و نظام پایدار براساس دو اصل جمهوریت و اسلامیت با رأی حداکثری بودند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: این روز در انقلاب و نظام جایگاه پر ارزشی دارد، چون همگان شاهد حضور حداکثری آحاد ملت برای یک رفراندم بودند.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: این روز را لازم است گرامیداشت چون سخن و صحبت از اراده، همت، شجاعت و شهامت ملتی متدین، قهرمان و آزاده است.

استاد حوزه ابراز داشت:12 فروردین روز حماسی، افتخار آمیز و سرمایه ای در تقویم ایران اسلامی است؛ مردم در این روز بار دیگر اقتدار و قدرت دموکراسی خود را به جهانیان اثبات کردند.  

حجت الاسلام و المسلمین رجبی افزود: این روز، جایگاه خاصی در فرهنگ ایرانیان دارد چون روز دستاورد اسلامیت و جمهوریت به رهبری فردی روحانی، مبارز، مجاهد وفقیه حضرت امام راحل(ره) بوده است. لازم است در این شرایط حساس بیش از گذشته آن را گرامیداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha