چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام  سیدعلی موسوی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: طلاب برادر و خواهران طلبه باید در بین اقوام و آشنایان، رسالت تبلیغی خود را آغاز نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر، با بیان اینکه طلاب باید با قدردانستن رسالت و جایگاه تبلیغی خود در راستای گسترش آموزه های ناب اسلام و مکتب تشیع گام بردارند، اظهار داشت: طلاب با بهره گیری از زمان و فرصت تحصیل در حوزه، باید تهذیب نفس و خودسازی را به همراه علم و دانش کسب نمایند.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه برای دختران و بانوان جامعه اسلامی الگو هستند، بیان داشت: سخن، رفتار و کردار خواهران مبلغه، باید در تمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی برای سایر بانوان الگو باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با تأکید بر اینکه خواهران طلبه باید در بین اقوام و آشنایان، رسالت تبلیغ خود را آغاز نمایند، تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر با رعایت اصول و شرایط این فریضه باید در رأس محورهای تبلیغی مبلغان قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با اشاره به اینکه هر طلبه باید یک منبری در بین خانواده و اقوام باشد، یادآور شد: مبلغان تلاش کنند تا در رعایت اصول حجاب و عفاف، حسن خلق، سعه صدر و پاسخگویی به سؤالات و شبهات، برای بانوان الگو باشند.

وی با اشاره به زمان و تمدید ثبت نام حوزه علمیه خواهران تا ۲۵ اسفند ماه جاری خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان با بیان آثار و برکات علوم حوزه، علاقمندان مؤمن و انقلابی را جذب مدارس علمیه نمایند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با تأکید بر این که هر طلبه باید منبری برای تبلیغ و جذب افراد مؤمن و توانمند برای ورد به مدارس علمیه باشد بیان داشت: با وجود مبلغان مهذب و توانمند، می توان به استحکام بنیان خانواده کمک نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha