جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، گفت: با توجه به پراکندگی و بافت روستایی این شهرستان، بیشترین روحانی مستقر در خراسان رضوی در این منطقه است که یک ظرفیت خوب فرهنگی محسوب می‌شود.

به گزار ش خبرگزاری «حوزه» از مشهد به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت ‌الاسلام علی بخشی، با بیان اینکه روحانیون مستقر پیشگامان جهاد در عرصه جنگ نرم و پرچمداران تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در مناطق محروم و دور افتاده هستند، گفت: هر جا که روحانیان نقش خود را به درستی و به موقع انجام دهد، به طور مسلم آسیب های مختلف نیز کاهش یافته و اعتقادات مذهبی مردم تقویت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، در ادامه با بیان اینکه تقویت مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است و این اداره برای تحقق این امر مهم از هیچ کوشش و تلاشی کوتاهی نمی‌کند، ابراز کرد: با تقویت نهادهای فرهنگی از لحاظ امکانات می توان به اهداف مدنظر که همان ارتقای سطح فرهنگی جامعه است، دست یابیم.

حجت‌الاسلام بخشی با توجه به ظرفیت بالا و شرایط ویژه مشهد، نگاه ویژه به این شهرستان را خواستار شد و اظهار کرد: همه فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی باید متناسب با نیاز روز جامعه انجام شود، زیرا تنوع و نوآوری در اجرای برنامه‌های فرهنگی، موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha