چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسین روحانی نژاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: باید برای ارزش های حاکم به ‌ویژه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن جامعه تلاش های جدی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌ الاسلام حسین روحانی نژاد در نشست مسئولان حوزه برنامه ریزی و معاونان فرهنگی، پژوهشی و آموزشی ادارات کل تبلیغات اسلامی در مشهد با اشاره به فعالیت فرهنگی، تبلیغی و ترویجی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه دین، با اشاره به دامنه وسیع و گسترده تلاش دشمنان، تاکید کرد: باید برای ارزش های حاکم به ‌ویژه انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی زیستن جامعه تلاش های جدی انجام شود که در همین راستا مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی بسیار مهم است.

وی افزود: باید نکات مجهول را تبیین کرد و زشتی هایی که ممکن است انقلاب و هویت جامعه را به انحطاط کشاند برای مردم روشن کرد تا جامعه، دینی و انقلابی بماند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، مبارزه با آسیب های اجتماعی را پیشانی برنامه های حوزه فرهنگ و تبلیغ دانست و تأکید کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی اولویت برنامه های ما در حوزه فرهنگ و تبلیغ است که این موضوع مورد مطالبه مستقیم مقام معظم رهبری می باشد و به همین علت رویکردهای فرهنگی باید به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی منجر شود.

حجت ‌الاسلام روحانی نژاد، با اشاره به شبکه سازی های مردمی انجام شده، افزود: باید این شبکه ها را حفظ کنیم تا بتوانند با واگذاری فعالیت ها و ایجاد جریان، حرکت بزرگی را در حوزه فرهنگ رقم بزنند.

وی تصریح کرد: مجموعه هایی نظیر شبکه استقرار و شبکه های مردمی که تشکیل شده و قانون گذار نیز تأیید کرده است، کمک کار سازمان تبلیغات اسلامی هستند و باید بیشترین بهره برداری را از این مجموعه ها داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: این نشست باید بتواند تغییرات چشم گیر، اساسی و ارزشمندی را برای سال ۹۶ به ارمغان بیاورد و از ایده ها بهره برداری شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha