جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام فاضل گلپایگانی

حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، این مجلس را بازوی ولایت فقیه خواند و بر ضرورت پشتیبانی و حمایت از رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین استاد محمدحسن فاضل گلپایگانی در نطق قبل از دستور نوبت عصر دومین روز اجلاسیه مجلس خبرگان، سخنان خود را با تجلیل از مقام شامخ حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز کرد. و گفت: اگر مسیرهمه ما، مسیر حضرت فاطمه زهرا(س) باشد، مسئولیت خطیر این مجلس به نحو احسن جامعه عمل خواهد پوشید.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: از آنجا که همه ما دشمنانی مشترک و اهدافی مشترک داریم باید با یکدیگر متحد باشیم تا بتوانیم در برابر مستکبرین عالم بایستیم.

وی با بیان این که ما سوگند یاد کردیم تا به وظایف خود عمل کنیم، ابراز داشت: وظیفه ما دو امر مهم است، آماده بودن برای تعیین رهبری نظام اسلامی و دوم، پشتیبانی و حمایت از رهبری است.

آیت الله فاضل گلپایگانی افزود: مجلس خبرگان بازوی ولایت فقیه است و باید مطالبی در این مجلس مورد بررسی قرار گیرد که در جهت وظایف خبرگان و تقویت ولایت فقیه باشد.

به مشکلات مردم رسیدگی شود

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحایی گلپایگانی، دیگر نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری نیز در سخنانی از مردم شریف به خاطر شرکت با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کرد.

وی با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم به ویژه مردم استان های محروم مرزی، بر ایجاد اشتغال برای بیکاران به خصوص مشکلات کول برها تاکید و از مسئولین امر تقاضای رسیدگی فوری به مشکلات این قشر زحمتکش را کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha