جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام فرخ فال

حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین از تولید و دریافت ۳۲ مقاله از سوی اساتید سطوح عالی حوزه به اجلاسیه «توسعه مباحث فقه نیازها و ضرورت‎ها» خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال امشب در اجلاسیه عمومی اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با عنوان «توسعه مباحث فقه نیازها و ضرورت‎ها» که  در تالار همایش های مدرسه عالی دارالشفاء و به همت مجمع عمومی جامعه مدرسین برگزار شد گفت: خواست رهبر انقلاب و مراجع عظام از حوزه علمیه این است که این حوزه باید پاسخگوی همه نیازهای مردم و جامعه و نظام  جمهوری اسلامی و آحاد مسلمین باشد.

وی افزود: در دیداری که هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید انجام شد، این حضرات روی این موضوع تاکید داشتند و از برنامه های کلان و اساسی که در حال اجرا و برنامه ریزی است احساس رضایت و خوشنودی کردند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند، به برنامه هایی که آیت الله اعرافی در دست اجرا دارند خرسند و امیدوار هستم؛ ایشان فرمودند،‌جمعی از اساتید را گردآورید و در خصوص ابواب مختلف فقهی از جمله فقه های مضاف و... تلاش های جدیدی را برنامه ریزی و آغاز کنید.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امیدواریم این برنامه ها بتواند زمینه ایجاد رویکردهای جدید، به خصوص در عرصه فقه های معاصر و مورد نیاز امروز جامعه را فراهم کند.

وی گفت: بیش از 32 مقاله از سوی اساتید حوزه در موضوع توسعه مباحث فقه به رشته تحریر در آمده، بخشی از آنها منتشر شده است که از این تعداد، 5 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha