پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
راهیان نور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان پلدختر از حضور طلاب این مدرسه در کاروان های راهیان نور با عنوان «خادمین شهدا» خبر داد.

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه هر ساله طلاب با حضور در کاروان های راهیان نور، خواهران را در برنامه های مذهبی فرهنگی همراهی می کنند، گفت: قریب به ۱۵ طلبه این مدرسه در طرح خادمان شهدا، شرکت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان داشت: طلاب و مبلغان وظیفه خطیری به عنوان پرچمداران ارزش ها و اخلاقیات در جامعه دارند و باید با همت مضاعف در راستای ترویج ارزش های دفاع مقدس گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در ادامه از حضور طلاب این مدرسه در روستاهای این شهرستان برای اطلاع رسانی ثبت نام در حوزه علمیه خبر داد و تصریح کرد: مبلغان با حضور در روستاها آثار و برکات تحصیل در حوزه را تبیین و اطلاع رسانی خواهند نمود تا علاقمندان مومن و انقلابی جذب حوزه شوند.

آزادبخت در پایان با اشاره به اینکه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر برای سال تحصیلی جدید با امکانات خوابگاه و محل اسکان برای طلاب شهرها و روستاها آماده پذیرش علاقمندان به تحصیل در حوزه است، خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه الزهرا(س) هر ساله در جذب طلاب متعهد و مستعد کارنامه درخشانی دارد و امسال نیز با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند برای ثبت نام افراد علاقمند رسالت خود را انجام خواهد داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha