چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید موسی حسینی کاشانی

حوزه/ در برنامه پنجم توسعه که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است یکی از بخش‌هایی که حرکت خوبی در مسیر خود داشته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزار خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سید موسی حسینی‌کاشانی عصر امروز در همایش گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قم با بیان اینکه نگاه وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی به کانون‌های فرهنگی نگاه ویژه‌ای است، گفت: در برنامه پنجم توسعه که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است یکی از بخش‌هایی که حرکت خوبی در مسیر خود داشته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار ائمه جماعات و بسیج مسجد می‌تواند پذیرای جوانان و نوجوانان علاقه‌مند باشد تا دل در گرو مسجد داشته باشند و در برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به موفقیت‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: با برنامه‌ریزی و کار با فکر، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم می‌توانند پایلوتی برای کشور باشند.

وی افزود: امیدوارم که با هماهنگی بین اداره کل ارشاد و کانون‌های مساجد قم یک خانواده تشکیل شود تا شاهد کیفیت و کمیت برنامه‌ها در قم باشیم.

حسینی ابراز داشت: در سیاست‌گذاری کانون‌های مساجد قم اولویت در کیفیت است تا کانون‌ها فعالیت بیشتر و مؤثرتری داشته باشند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha