پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم فراگیر شدن فرهنگ قرانی در جامعه تاکید کردند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت‎الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه گفتند: خوشبختانه به برکت نظام اسلامی روح و فرهنگ قرآنی هر روز بیش از پیش در جامعه نمایان شده است.

ایشان افزودند: حضور کشورهای مختلف در مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران از برکات ناب انقلاب اسلامی است و فعالان قرآنی نیز باید از شرایطی که نظام فراهم کرده است بهره ببرند.

معظم له با اشاره به آیه ای ازسوره توبه در خصوص ایمان ناب گفتند: خداوند بیان می فرمایند که مومنینی هستند که ایمان دارند و ایمان دارند که هرچه می‎کنند برای رضای خدا و پیامبر خدا است؛ این افراد فعالیت‎های خود را قربه الی الله انجام می‎دهدو خداوند نیز به آنها رحمت واسعه می‎دهد.

حضرت آیت‎الله علوی گرگانی با ذکر این مطلب که باید قرآن را به شکلی در جامعه نشر دهید که همه جامعه با فرهنگ قرآنی پرورش یابند، بیان کردند: انتظار آن است که به همان اندازه‎ای که برای توسعه قرائت و حفظ قرآن تلاش می شود باید در عرصه فهم قرآن نیز تلاشی پیگیر انجام شود.

ایشان عنوان کردند: باید به نحوی روی فکر جوانان کار کنیم که نور قرآن در ذهن آنها قرار گیرد زیرا اگر اینک ار انجام نشود دشمنان در آینده به سراغ ذهن آنها می‎روند؛ این مساله فرمایش اهل بیت(ع) است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha