جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: نقشه های شوم دشمنان برای نفوذ، تمامی ندارد و ما باید با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل دشمن بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، شب گذشته در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین بر ضرورت تبیین اندیشه های نورانی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در جامعه  تاکید کرد و اظهار داشت: شما اساتید و طلاب باید اندیشه های نورانی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب را در جامعه برای آحاد مردم به خصوص جوانان تبیین نمایید.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که رشد و بالندگی حوزه و روحانیت به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است، افزود: امروز روحانیت دارای وظایف سنگینی در عرصه های، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است و جایگاه  پذیرفته شده ای دارد.

وی ادامه داد: وظیفه  اصلی یک روحانی انقلابی در گام اول حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در مواجهه با بدخواهان نظام است.

مدیر حوزه علمیه قزوین به مسئله نفوذ دشمن اشاره کرد و بیان داشت:  ما به لحاظ حفاظتی باید بیشتر مراقب مجموعه انقلاب باشیم، زیرا دشمنان با برنامه ریزی‌های بسیار در پی نفوذ و ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  نقشه های شوم دشمنان برای نفوذ، تمامی ندارد و ما باید با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل دشمن بایستیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همه مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گیرد تا نظام اسلامی در برابر دشمنان مصون بماند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha