شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یاسر مظاهری مدیر مرکز خدمات همدان

حوزه/ حجت الاسلام مظاهری گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، به استان همدان نگاه ویژه ای دارد و قصد داریم در برنامه های بلند مدت، اردوگاه آموزشی، فرهنگی را احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه همدان، در نشستیبا با حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه،  گفت: مرکز خدمات وظیفه حمایت از طلاب و روحانیون را بر عهده دارد و از جمله سیاست های این مرکز در بخش مسکن می توان به ساخت پروژه 24 واحدی اساتید و ممتازان اشاره کرد.

وی ادامه داد: طی جلساتی که مرکز خدمات با شورای شهر و شهرداری همدان داشته، به طلاب همدانی در راستای بهبود وضعیت مسکن آنها خدماتی همچون تخفیف در اخذ نقشه پروانه و دیگر مجوز ها را ارئه می دهیم.

حجت الاسلام مظاهری خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، به استان همدان نگاه ویژه ای دارد و قصد داریم در برنامه های بلند مدت، اردوگاه آموزشی، فرهنگی را احداث کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به فراخوان فرم خود اظهاری مسکن ویژه طلابی که بدون مسکن هستند، مرکز خدمات از 1300 خانوار در استان همدان ثبت نام به عمل آورده و در این راستا فعالیت های خوبی نیز داشته ایم.

انتهای پیام

 

  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha