شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن زارعی روابط عمومینماز جمعه قم

حوزه/ نمایشگاه دائمی آسیب های اجتماعی در مصلی قدس با مشارکت حوزه علمیه روزهای جمعه برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، محسن زارعی با بیان این مطلب گفت:با توجه به راه اندازی قرارگاه مصلی قدس و اهتمام خاص به بحث آسیب های اجتماعی به همت و همکاری معاونت اجتماعی مصلی قدس، دادگستری، بهزیستی، اداره تعاون و رفاه اجتماعی، ارشاد، شهرداری، نیرو انتظامی و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان نمایشگاه آسیب های اجتماعی از این هفته در نماز جمعه قم برپا می گردد.

مدیر روابط عمومی مصلی قدس  افزود:در این نمایشگاه غرفه هایی جهت اطلاع رسانی پیرامون آسیب های اجتماعی، راههای پیشگیری از آنها، مشاوره خانواده و همچنین مشاوره حقوقی به صورت رایگان توسط متخصصین و نخبگان ارگانهای مربوطه به شهروندان عزیز را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد:این نمایشگاه به صورت هفتگی در روزهای جمعه از ساعت 10 تا 14 برپا خواهد بود که طبق توافقاتی که معاونت اجتماعی مصلی با مسئولین مربوطه انجام داده اند قرار است هر هفته این برنامه برقرار باشد.

زارعی همچنین گفت:حجت الاسلام مهدی پناهی، معاونت اجتماعی این نهاد، خبر از توافقی مبنی بر برگزاری نمایشگاه گسترده آسیب های اجتماعی در مصلی به صورت سالی دو بار با همکاری همه سازمانها و ارگانهای مربوطه جهت هرچه روشن سازی و آموزش برای مردم عزیز قم را داده است.

وی در پایان گفت:ضمن تشکر از زحمات همگی مسئولان و عزیزانی که در این طرح با ما همکاری داشتند از همگی مردم عزیز قم جهت استفاده از این فضا و همچنین شرکت در نماز دشمن شکن جمعه دعوت به عمل می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha