پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهدی مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: سلسله مباحث سبک زندگی شهدا در مدارس علمیه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ترویج سبک زندگی شهدا در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه تبیین سبک زندگی شهدا و تربیت نسل جدید بر اساس این سبک اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: اگرچه نصب تصاویر شهدا در خیابان و معابر عمومی امری پسندیده است و برای مردم پیام دارد؛ اما آنچه امروز به آن نیاز داریم معرفی بیش از پیش سبک زندگی شهدا در جامعه است.

حجت‌الاسلام مهرپویان ادامه داد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری سلسله مباحث سبک زندگی شهدا در مدارس علمیه استان راه‌اندازی شده و تاکنون هم 2 برنامه محوری در راستای معرفی سبک زندگی شهدا در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی شهدای ما برگرفته از سبک زندگی اهل‌بیت(ع) است، گفت: باید برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه سیره و روش اهل‌بیت(ع) و شهدا را در جامعه پیاده کنیم.

مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروز کمی از سبک زندگی شهدا فاصله گرفتیم، اظهار داشت: باید سیره زندگی و روش‌های اخلاقی و رفتاری شهدا در جامعه ترویج یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید همیشه یاد و خاطره شهدا را در دل خود روشن و زنده نگه‌داریم، خاطرنشان کرد: باید همواره به وصیت‌نامه‌های این شهدای بزرگوار عمل کرده و از آن‌ها پند بگیریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha