پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، با بیان این که آرامش امروز کشور، مرهون خون شهداست، گفت: باید سعی کنیم با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره و آرمان های شهداء، جایگاه و منزلت آنها را برای همیشه حفظ و حراست نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین، اظهار داشت:  رهبری امام خمینی(ره)، وحدت و بسیج مردمی، از مهم ترین عوامل شکست دشمن در جنگ تحمیلی بود.

وی خاطرنشان کرد:  در حالی که دشمنان نظام اسلامی از تمامی ابزار و امکانات خود برای ممانعت از تحکیم و تثبیت انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند، اما مقاومت جانانه مردم ایران مانع دست یابی دشمنان به اهداف شوم شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود:  شهدا با عشق به سرزمین و میهن به جنگ رفتند و با رشادت‌های خود تمام معادلات جهان را به هم ریختند؛ از این رو باید قدر آنها را بدانیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی ادامه داد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را به فرزندان خود آموخته و در تمام عرصه‌های علمی از شهدا یاد کنیم تا این فرهنگ را در جهت علم وعمل پیش ببریم.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها نظام اسلامی مردم سالار دینی در جهان و به عنوان الگویی برای مسلمانان و مستضعفان سراسر عالم است.

یادآوری می شود طی نامه ای از سوی رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون کشور، حجت الاسلام مصطفایی به  خاطر فعالیت های فرهنگی و آموزشی این سازمان در استان قزوین، به عنوان مدیر نمونه در بین 32 استان  کشور انتخاب و از وی قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha