پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ مسئولین و جامعه اسلامی هرگز نباید از شهداء و خانواده آنها غفلت کنند، زیرا امنیت و اقتدارکشور مدیون شهدا و خانواده آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده شهداء و ایثار گران گفتند: مسئولین و جامعه اسلامی هرگز نباید از شهداء و خانواده آنها غفلت کنند، زیرا  امنیت و اقتدار کشور مدیون شهدا و خانواده آنها است. 

این مرجع تقلید افزودند: شهداء جایگاه باعظمتی در درگاه ایزد منان دارند؛ زیرا اینها نمرده اند بلکه زنده اند و ازمحضر خدای متعال بهره می برند.

معظم له بیان داشتند:  عمل، مرگ و حیات موضوعات مهم در آزمون الهی است مهم این است انسان از این آزمون ها باصلابت، قدرت و موفق عبورکند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  گفتند: شهدا از آزمون های الهی  آبرومندانه  و با قدرت عبور کردند و دنیای فانی  را با حیات ابدی و اخروی معامله و معاوضه کرده اند.

 معظم له بیان داشتند: خدای متعال برای صابرین خصوصیاتی قرار داده از جمله آن تحمل سختیها، معامله نکردن با غیر خدا درمشکلات، داشتن تقوای الهی و صبر درمشکلات است.

 ایشان افزودند: خانواده شهدا یکی از صابرین می باشند این خانواده درمقابل سختیهای و مشکلات  صبر و تحمل کردند و حاضرنشدند برای برون رفت از مشکلات با غیر خدا معامله کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: خدمت به شهداء و خانواده های آنها از با ارزش ترین خدمت ها است؛ مسئولین خدمت را افتخار بدانند و برای آن تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha