جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اردوی راهیان نور

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو گفت: اردوهای راهیان نور، بصیرت افزایی را برای مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو، پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران قزوین که در محل مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزارشد، به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت:  برگزاری اردوهای راهیان نور اقدامی بسیار مؤثر برای زنده نگه داشتن جان‌فشانی و بزرگواری رزمندگان و شهداء، در طی هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد:  هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی است که جوانان می توانند با درک و تفکر در آن، توشه ارزشمندی برای خود جمع آوری کنند.

وی با بیان این که اردوهای راهیان نور نشانگر شهامت، فداکاری، ایثار و گذشت ملت غیور ایران است، تأکید کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای برگزاری طرح اعزام کاروان راهیان نور، آشنایی جوانان و نسل های بعد از جنگ، با تاریخ پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو در پایان سخنان خود گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت دلیر مردانی است که برای نگهبانی و حراست از اسلام و وطن از هیچ تلاشی و جان گذشتگی دریغ نکردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha