پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان گفت:تبلیغ چهره به چهره بهترین راهکار و موثرین روش برای جذب افراد مومن و انقلابی به حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، عصر امروز در اجلاسیه فصلی مدیران مدارس علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه مهمترین مسئله کنونی حوزه جذب کیفی جوانان مومن، بسیجی و مهذب به حوزه است، گفت: برای جذب افراد مومن و ولایی باید همه ارگان های و نهادهای تبلیغی، حوزه ها را یاری دهند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال با همت و تعامل دستگاه های تبلیغی به ویژه صدا وسیما اقدامات خوبی در راستای کیفی سازی جذب ورود به حوزه استان صورت گرفته است، افزود: مبلغان، اساتید، طلاب نیز بهترین و موثرین راهکار که همان تبلیغ چهره به چهره است را برای جذب خواهند داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه حوزویان باید با کشف استعدادها و پتانسیل های معنوی، اخلاقی و علمی جوانان پویا و با نشاط را برای ورود به حوزه تشویق و ترغیب نمایند، ادامه داد: امسال به حول و قوه الهی برای پذیرش کیفی و کمی افراد به حوزه برنامه ریزی های منسجم و هدفمندی شده است.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به تقویت و گسترش برنامه های قرآنی در مدارس، گفت: برنامه های قرآنی در مدارس به نحو مطلوبی در رشته های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید، آموزش ادعیه، برپایی کرسی های تلاوت، شبی با قرآن، و...در حال اجراست و در این زمینه می توان به آموزش های قرآنی منسجم و منظم مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان ازنا اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha