شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روحانیون در مدارس

حوزه/ همایش سالانه مبلغین طرح هجرت و مدارس امین استان تهران، به همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه این استان برگزار شد.

حجت الاسلام وحید بابادائی سامانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم و اساسی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان تهران، اعزام روحانیون هجرت و مدارس امین است.

وی یادآور شد: این همایش سالانه هر سال با حضور مسئولین عالی معاونت تبلیغ و مبلغین  برگزار می شود و امسال نیز طبق روال گذشته این همایش امروز شنبه (95/12/21) در یکی از مدارس تیزهوشان آموزش و پرورش برگزار گردید.

معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران افزود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران حضور داشته و برای مبلغین به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام بابادایی در ادامه سخنان خود، با بیان این که در این همایش مباحث پیرامون فعالیت های تبلیغی مبلغین بررسی می شود، گفت: در این همایش علاوه بر سخنرانی میهمانان، مبلغین هجرت و مدارس امین نیز به بیان نقطه نظرات و تجارب تربیتی خود خواهند پرداخت.

وی افزود: این همایش در یکی از مدارس تیزهوشان آموزش و پرورش که چندین سال تحت پوشش طرح امین قرار دارد، برگزار می شود.

همچینین در پایان این همایش روحانی امین و مدیریت مدرسه تیزهوشان علامه حلی(ره) نیز به بیان نظرات و آثار و برکات حضور روحانیون در مدارس پرداختند.

 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha