چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کاشت نهال

حوزه/ در آخرین روز از هفته منابع طبیعی، طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، در طرح کاشت نهال به یاد شهدای مدافع حرم شرکت نمودند.

خانم سیده منظر پیریایی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان لرستان با اعلام این خبر، گفت: خواهران طلبه این مدرسه در طرح کاشت ۱۲ هزار نهال این شهرستان با نام شهدای مدافع حرم مشارکت کردند.

وی افزود: طلاب در خود مرکز شهرستان کوهدشت و نیز در روستای اولاد قباد در جوار مزار شهید قدرت الله عبدیان اولین شهید مدافع حرم شهرستان، نهال غرس نمودند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) کوهدشت، خاطرنشان کرد: همچنین طلاب این مدرسه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان، با همکاری منابع طبیعی نهال کاشتند.

کاشت نهال طلاب الشتری به نیت ۱۴ معصوم(ع)

در آخرین روز از هفته منابع طبیعی خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر نیز به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ نهال را به همت منابع طبیعی غرس نمودند.

خانم فرشته شاهوردی معاون فرهنگی این مدرسه نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد هدف از کاشت نهال توسط طلاب را فرهنگ سازی و تبلیغ مبلغان برای توسعه، ترویج و صیانت از منابع طبیعی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha