پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
توفيق السديرى قائم مقام وزیر امور اسلامی عربستان

حوزه/ در حالیکه جنایات رژیم کودک کش سعودی صدای طرفدارن غربی‌اش را هم در آورده قائم مقام وزیر امور اسلامی عربستان مدعی شد: عربستان از اولین کشورهایی است که از آتش ترورریسم طی سال های طولانی سوخته است!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دكتر توفيق السديرى قائم مقام وزیر امور اسلامی عربستان در بیست و هفتمین همایش مجلس اعلای شئون اسلامی که در مصر برگزار شد مدعی شد عربستان از اولین کشورهایی است تروریسم آسیب دیده است.

السديرى گفت: عربستان از اولین کشورهایی است که از آتش ترورریسم طی سال های طولانی سوخته است و در نبرد با تروریسم و اندیشه ای که تروریسم از آن نشأت میگیرد دارای تجربه است!

وی با ادعای اینکه عربستان مراکزی را برای مبارزه با تروریسم ایجاد کرده است اظهارداشت: رهبران دینی نقش برجسته ای در ترویج فرهنگ صلح به ویژه در عصر کنونی دارند زیرا متاسفانه تروریسم و خشونت لباس دین را پوشیده اند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که جنایات رژیم سعودی در برخی کشورها به ویژه یمن حتی صدای طرفداران غربی آن را هم درآورده است. در تازه ترین مضوع گیری ها امروز یکی از مقامات سازمان ملل نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار جدی داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha