پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
افضل الافکار

مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان با عنوان «افضل الافکار» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مراسم اختتامیه مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم ویژه طلاب برادر و خواهر حوزه علمیه خراسان با عنوان «افضل الافکار» از سوی اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگي اجتماعي این حوزه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه نواب برگزار و به 8 برگزیده در سطوح مختلف جایزه های نقدی اعطا شد.

بر اساس این گزارش، این مسابقه چند سالی است که در حوزه علمیه خراسان در سه سطح طلاب پایه های یک تا سه، چهار تا شش و طلاب پایه های 7 و بالاتر برگزار می‌شود و طلاب به ترتيب به سوالات كتبي جزء دو كتاب قرآن حكيم، تفسير نور و تفسير الميزان پاسخ می دهند.

گفتنی است در مسابقه «افضل الافکار» امسال 1222 طلبه خواهر و برادر از مدارس علمیه استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی شرکت داشتند که رشد صددرصدی شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که پیش از مراسم اختتامیه، اولین جلسه «محفل انس با قرآن کریم» به همت اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگي اجتماعي حوزه علمیه خراسان و با حضور حجت الاسلام مهدی یعقوبی، از قاریان برجسته حوزه علمیه خراسان و حرم مطهر رضوی در سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha