جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که خدمت در نهادهای ارائه دهنده خدمات به اقشار مختلف مردم، نعمت خداوند به یک فرد است، گفت: شکر این نعمت خدا، با خدمت به مردم محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در دیدار کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید در محل دفتر نماینده ولی فقیه این استان حاضر شده بودند، با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ارزش کاری که ما انجام می‌دهیم به این است که به موقع و به صورت کامل انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این توفیق خداوندی است که ما بتوانیم در بنیاد شهید به خانواده شهدا و ایثارگران و یا در نهادهایی از جمله کمیته امداد به نیازمندان خدمت کنیم و باید شکر این نعمت را به صورت ویژه به جا آوریم.

امام جمعه یزد، شکر این خدمت را به وسیله عمل درست به وظایف دانست و گفت: گاهی مواقع ممکن است افرادی که در ادارات به ما مراجعه می‌کنند، ناراحت و عصبانی باشند و حتی مطلب ناراحت کننده‌ای هم بیان کنند، ولی ما باید با آرامش به آنها پاسخ دهیم و سعی کنیم آنها را آرام کنیم.

استاد حوزه‌ علمیه یزد عنوان کرد: بعضی مواقع دیده می‌شود که افراد به ادارات مراجعه می‌کنند تا خدمتی دریافت کنند، ولی رفتارها و یا عدم انجام کار را که مشاهده می‌کنند، از حضورشان در اداره پشیمان می‌شوند.

آیت الله ناصری ابراز کرد: ممکن است در بسیاری مواقع، واقعا مسئول مربوطه کاری از دستش برای رفع مشکلات یک مراجع به اداره بر نیاید، ولی می‌تواند با رفتار مناسب خود به آن فرد آرامش دهد و متقاعدش کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی باید از سنین پایین انجام شود، عنوان کرد: نکته دیگری که در ارتباط با بحث ایثارگران وجود دارد، بحث مباحث فرهنگی مرتبط با آنها و خانواده شان است.

رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت بسیار زیادی تحت پوشش این نهاد در استان یزد هستند که لازم است نسبت به مباحث فرهنگی آنها و آموزش‌های مباحث دینی به آن ها توجه کرد.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha