جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد

حوزه / مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با اشاره به تشکیل شورای حل اختلاف ایثارگران استان یزد، از مشارکت فعال روحانیون در برگزاری ۱۱۵۰ یادواره شهدا از ابتدای امسال تاکنون در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، احمد ابراهیمی صبح امروز در دیدار کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با آیت الله ناصری که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید به دفتر امام جمعه یزد آمده بودند، اظهار داشت: در ارتباط با بحث اقتصاد مقاومتی، راهکارهای مرتبط با کاهش مصرف سوخت و همچنین تعمیرات خودرو را برای افراد تحت پوشش، اجرایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای افزایش ارائه خدمات به افراد تحت پوشش این نهاد، نشست‌های ملاقات عمومی در تمام شهرستان‌های استان یزد انجام می‌شود، گفت: در راستای بررسی و رفع مشکلات جامعه بزرگ ایثارگری استان یزد، شورای معاونین این اداره هم در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به اجرای طرح پایش سلامت در بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد اشاره کرد و افزود: در این طرح به همراه پزشکان به منازل افراد تحت پوشش مراجعه و شاخص‌های سلامت آنها را بررسی می‌کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: علاوه بر بررسی وضعیت سلامت افراد و مشخص شدن بیماری‌های احتمالی، در همان بازدید نسبت به درمان آنها هم اقدامات لازم و مقتضی صورت می‌پذیرد.

وی از تأسیس شورای حل اختلاف ایثارگران خبر داد و گفت: از جمله طرح‌هایی که به ابتکار استان یزد در حال انجام است، طرح عیادت است که مسئولان با حضور در بیمارستان‌های استان، به عیادت از بیماران می‌پردازند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت توجه به برون‌سپاری، اقدامات لازم در ارتباط با این موضوع صورت گرفته و باجه‌ای تحت عنوان باجه ایثارگران در دفاتر پیشخوان دولت ایجاد و تا پایان امسال هفت خدمت و تا پایان سال آینده 20 خدمت این اداره کل توسط دفاتر پیشخوان انجام می‌گیرد.

ابراهیمی همچنین از دیگر اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، بحث ارائه خدمات الکترونیک را ذکر کرد و گفت: به تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران، نام کاربری و رمز عبور داده می‌شود تا بتوانند درخواست‌ها و ثبت نام‌های خود را از طریق سامانه در نظر گرفته شده، انجام دهند.

این مقام مسئول در ارتباط با یادواره‌های شهدا و ایثارگران گفت: در سال گذشته یک هزار و 200 و امسال هم تاکنون یک هزار و 150 یادواره شهدا در استان یزد برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با بیان اینکه امسال هم تعداد یادواره‌های شهدا به 1200 مورد می‌رسد، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در استان یزد خوشبختانه نهادینه شده و در طول سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha