پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه/ نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اهمیت گفتمان جهاد و مقاومت در جامعه تأکید کرد: گفتمان جهاد و مقاومت باید در جامعه تبیین و نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان که به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید به دیدار نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری آمده بودند، اظهار داشت: شهداء با ایثار و فداکاری خود، عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تلاش در راستای خدمت به جامعه ایثارگری را توفیقی بزرگ و تلاشی ارزشمند دانست و با مهم ارزیابی کردن فرهنگ ایثار و شهادت، خواستار تبیین گفتمان جهاد و مقاومت در سطح جامعه شد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خود، عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و انقلاب اسلامی را در کشور تثبیت کردند.

آیت الله مهمان نواز، با اشاره به دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، بیانات ایشان را بسیار مهم ارزیابی کرد و با بیان ضرورت مبارزه با اشرافی گری، گفت: نباید اجازه داد این پدیده زشت و ناپسند در جامعه فراگیر شود، بلکه خوی اشرافی گری باید به‌ عنوان یک منکر شناخته شود.

*خدمت به جامعه ایثارگر کشور، باید مجاهدانه و با تکریم باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی هم در این دیدار، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و همچنین تلاش‌های صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی عزیزی با بیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری نه‌تنها وظیفه بنیاد بلکه وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه اسلامی است، گفت: همان‌گونه که شهدا برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود مجاهدانه وارد عرصه جهاد شدند، مسئولان هم می‌بایست در ارائه خدمت به ایثارگران مجاهدانه وارد عرصه خدمت و تلاش شوند.

وی تلاش مسئولان برای ارائه خدمت به ایثارگران را گامی مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و با بیان ضرورت نهادینه کردن این گفتمان در سطح جامعه خاطرنشان کرد: خدمت به ایثارگران باید با تکریم همراه باشد و مسئولان باید این خدمت را برای خود توفیق و رسالتی بزرگ بدانند.

 انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha