جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله قبلان

حوزه/ آیت الله قبلان گفت: تروریست های تکفیری تشنه خون و کشتار انسان ها هستند و تنها هدف آنها کشتار انسان های بی دفاع و بی گناه است و امروز نیز بار دیگر به خاطر شکست های زیادی که در سوریه و عراق متحمل شده اند، از انسان های بی گناه انتقام گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی وقوع انفجار تروریستی در دمشق و به شهادت رسیدن جمعی از زائران عراقی در سوریه، آیت الله عبدالامیر قبلان نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان این جنایت تروریستی را مکحوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه دانست که از عقل و انسانیت و دین به دور است.

ایشان افزودند: این جنایت هولناک بار دیگر ثابت کرد که تروریست های تکفیری تشنه خون و کشتار انسان ها هستند و تنها هدف آنها کشتار انسان های بی دفاع و بی گناه است و امروز نیز بار دیگر به خاطر شکست های زیادی که در سوریه و عراق متحمل شده اند، از انسان های بی گناه انتقام گرفتند.

آیت الله قبلان از سران و مسئولان کشورهای عربی و مسلمان خواست برای مبارزه با تروریسم تکفیری و ریشه کن ساختن آن متحد شوند و منابع مالی آنها را مسدود سازند و اجازه ندهند کشورهای آنها پناهگاه تروریست ها باشد.

ایشان در پایان به خانواده های این شهدا تسلیت گفت و آنها را زندگانی دانست که نزد خداوند روزی می گیرند و شاهدان جنایت تروریست ها نزد خداوند خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha