پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: مساجد، سنگر فرهنگی مسلمانان برای مقابله با توطئه های مختلف دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، با اشاره به اینکه مساجد پایگاه جوانان مؤمن و انقلابی است، اظهار داشت: باید با برنامه ریزی های منسجم و هدفممند، و همچنین ارائه برنامه های متعدد و متناسب در چارچوب دین و فرهنگ، در راستای جذب جوانان به مسجد گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری، باید از نظر کمّی و کیفی متناسب با برنامه های تعیین شده باشد، بیان داشت: برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسجد محور هستند و براساس رهنمودهای رهبری طراحی و اجرا می‌شوند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ولایت محوری و ولایت مداری، دو ویژگی بارز کانون های فرهنگی هنری در جذب اعضا می باشد خاطر نشان کرد: خانواده ها نیز باید با تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به مساجد، در تربیت دینی فرزندان خود فعال باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به اینکه مساجد سنگر مقابله فرهنگی و فکری با جنگ نرم و اهداف شوم فرهنگی دشمن هستند افزود: برای مقابله با اهداف دشمن باید با طراحی و ارائه برنامه های با محتوا و هدفمند در کانون های مساجد، زمینه هدایت نوجوانان و جوانان را به سوی مساجد فراهم ساخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha