جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نوائی- حوزه خراسان

حوزه/ مدرسه تخصصي قرآن و عترت در حوزه علميه خراسان با حضور معاونت فرهنگي اجتماعي اين حوزه در محل مدرسه علميه عباس قلي خان تاسيس شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدرسه تخصصي قرآن و عترت در حوزه علميه خراسان با حضور معاونت فرهنگي اجتماعي اين حوزه در مدرسه علميه عباس قلي خان تاسيس شد.
حجت الاسلام و المسلمين نوائي، معاون فرهنگي اجتماعي حوزه علميه خراسان در اين مراسم گفت: با توجه به اينكه پرداختن به بحث قرآن و حديث خيلي مهم است، تاسيس اين مدرسه آغاز حركت هاي قرآني در حوزه علميه را بيشتر از پيش رقم خواهد زد.
مسئول دفتر نخبگان و استعدادهاي برتر حوزه علميه خراسان با بيان اينكه قرآن و عترت بايد در حوزه هاي علميه حرف نخست را بزند، ادامه داد: فقه، كلام، تمدن سازي و ديگر علوم در حوزه هاي علميه به بركت قرآن و عترت به ما رسيده است.
حجت الاسلام و المسلمين نوائي با اشاره به فعاليت هاي اين مدرسه اذعان داشت: شناخت قرآن، روش هاي تفسير و بحث حديث و عترت از مباحث قابل ارائه در اين مدرسه خواهد بود.
گفتنی است، حجت الاسلام مقامي، از مدیران موسسه تدبر در قرآن مشهد به عنوان مدیر و حجت الاسلام عزيزي، مسئول اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان به عنوان دبير اجرايي این مدرسه معرفی شدند.
انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha