پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدعلی موسوی - مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان گفت: مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به مباحث جنگ نرم دشمن مسلط باشند و در این زمینه آگاهی و اطلاعات جدید و امروزی را کسب نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در دیدار مدیران و رابطان کانون های مساجد استان لرستان با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: اقتدار امروز ایران اسلامی به واسطه نعمت امامت و ولایت است و باید قدردان این نعمت والا باشیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های کانون های مساجد، نباید هرگز تعطیل شود، گفت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، باید مستمر و در طول سال باشد، و نباید برنامه های آن به صورت مقطعی و فصلی اجرا شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۱ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح این استان فعال هستند، بیان داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با ترسیم افق و چشم انداز برنامه های بلند و کوتاه مدت، تلاش دارند برای توسعه و ترویج فرهنگ دینی اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ضرورت آشنایی مدیران و رابطان کانون ها با اهداف و مباحث جنگ نرم یادآور شد: در این زمینه باید مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان لرستان، فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی و استفاده مطلوب از این فضا را برای نوجوانان و جوانان تبیین و تشریح نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha