پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با تاکید بر ضرورت دستگیری از نیازمندان، گفت: کمک به محرومان، انسان را به ساحل آرامش می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با اشاره به ضرورت دستگیری از محرومین در این ایام، اظهار داشت:  با توجه به توصیه‌ها و دستورات دینی مبنی بر توجه به نیازمندان، باید اهمیت این مسئله مهم تبیین شود.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:  مدیریت در نظام اسلامی، مدیریت بر دل هاست و مدیری موفق است که بتواند قلوب مردم را جذب کند و این امر مشارکت اقتصادی آنان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: اگر در جامعه وحدت حول ولایت فقیه شکل بگیرد و شیوه زندگی را بر اساس شناخت وظایف دینی و ملی به خوبی بشناسیم، قطعا دلها به هم اتصال پیدا می کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، کمک به نیازمندان را سبب آرامش خواند و عنوان داشت: بی‌شک با ذکر خداوند، دلها  آرامش پیدا می‌کند همچنین با گام برداشتن در مسیر خیر می‌توانیم به ساحل آرامش برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی، خدمت به محرومان و رسیدگی به نیازمندان را از وظایف مسلمین برشمرد و اظهار کرد: با مشارکت یکدیگر می‌توان وارد صحنه خدمت رسانی به محرومان شد و در امور خیر از یکدیگر پیشی گرفت، از این رو باید سبقت در کارهای خداپسندانه و خیر در جامعه کاربردی و عملیاتی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha