جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون انتخابی گزینش نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی «قرآن کریم طلاب جهان اسلام»

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از اجرای طرح حفظ قرآن کریم در این مدرسه خبر داد و گفت: ناهنجاری ها و مشکلات نتیجه دوری از قرآن است.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طرح حفظ و تجوید قرآن کریم به منظور انس با این کتاب انسان ساز الهی به صورت مستمر در طول سال تحصیلی برای طلاب در حال اجراست، گفت: با اجرای این طرح تاکنون تعدادی از طلاب موفق به حفظ قرآن شده اند.

وی با اشاره به ضرورت توجه طلاب به حفظ قرآن کریم، ابراز داشت: اصل و اساس دین مبین اسلام بر مبنای قرآن است و این کتاب  الهی و آسمانی بهترین و راسخ ترین منبع تبلیغ و ترویج آموزه های اخلاقی و دینی برای بشریت است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه اگر در سنین جوانی با قرآن انس گرفته شود، خود به خود تربیت دینی نیز شکل خواهد گرفت، خاطر نشان کرد:قرآن نسخه شفا برای مومنان و تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات تربیتی با انس با قرآن حل خواهد شد، اظهار داشت:با تدبر در آیات الهی و عمل به دستورات قرآنی می توان زندگی دنیوی و اخروی خود را همراه با سعادت و سلامت رقم زنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha