پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی رحمتی-مدیر مدرسه امام رضا(ع) پلدختر

حوزه/ حجت الاسلام رحمتی گفت: باید تلاش شود تا با جذب جوانانی مومن و انقلابی به حوزه، زمینه انقلابی ماندن حوزه هموارتر شود و جامعه از وجود مبلغانی مهذب و کارآمد بهره مند گردد.

حجت الاسلام علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۰ طلبه پایه اول تا ششم در این مدرسه مشغول به تحصیل علوم حوزوی هستند، گفت: با پذیرش ۲۰ طلبه دیگر در سال تحصیلی آینده، آمار طلاب مدرسه به ۸۰ طلبه خواهد رسید.

وی با اشاره به زمان ثبت نام ورود به حوزه علمیه استان لرستان و تداخل ثبت نام با عید نوروز، افزود:مبلغان در دید و بازدیدهای نوروزی و در اماکن عمومی به تبلیغ و تشریح زمان و نحوه ورود به حوزه برای علاقمندان خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر ادامه داد: ائمه جمعه و مدیران مدارس شهرستان ها با اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه ثبت نام در تریبون نماز جمعه به علاقمندان آگاهی بخشی می کنند.

حجت الاسلام رحمتی با اشاره به اینکه در شهر معمولان و روستاهای محروم شهرستان پلدختر نیز طلاب و اساتید حوزه با تبیین برکات تحصیل در حوزه در خطبه نماز جمعه و در بین روستاییان، اطلاع رسانی را انجام خواهند داد گفت: مبلغان و طلاب با حضور در روستاها تلاش می کنند تا جوانان مومن و انقلابی را جذب حوزه و مدارس علمیه نمایند.

وی در پایان بیان داشت:باید تلاش شود تا با جذب جوانانی مومن و انقلابی به حوزه، زمینه انقلابی ماندن حوزه هموارتر شود و جامعه از وجود مبلغانی مهذب و کارآمد بهره مند گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha