جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رسول نوروزی-معاون آموزش حوزه علمیه قزوین

حوزه / حجت الاسلام نوروزی گفت: روحانيت وظايف سنگینی در قبال انقلاب اسلامی بر عهده دارد و اجازه پايمال شدن خون شهدا را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین رسول نوروزی، صبح امروز در جمع مسئولین حلقه های صالحین مدرسه علمیه آمیرالمومنین (ع) شهرستان آوج به وظیفه خطیر روحانیون در عصر حاضر اشاره کرد و اظهار داشت:  روحانيت در طول مبارزات پيش از انقلاب، در جريان شکل گیری انقلاب و پس آز آن فداکاری های زیادی نموده و شخصیت های ارزشمندی را تقدیم اسلام کرده است.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  روحانيت وظايف سنگینی در قبال انقلاب اسلامی بر عهده دارد و اجازه پايمال شدن خون شهدا را نمی دهد.

وی به  ترویج اسلام هراسی اشاره کرد و بیان داشت:  ترویج اسلام هراسی مهمترین هدف عملیات های تروریستی داعش و القاعده در منطقه می باشد و به همین خاطر نیز آمریکا بزرگترین حامی این گروهک تروریستی است.

حجت الاسلام  نوروزی در ادامه به پذیرش حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: پذیرش در حوزه علمیه تا 15 فروردین ادامه دادرد و علاقه مندان می توانند به مدارس علمیه محل سکونت خود مراجعه و یا از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه اقدام به بت نام نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha